andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 25 april 2011 17:40

Har dock kopierat dem;
Varför kommer pizzan fram snabbare till kunden, än ambulansen till patienten? 

Varför finns det parkeringsplats för rörelseförhindrade framför skridskobanan? 

Varför beställer folk en dubbel osthamburgare med stor pommesfrites och Cola-light? 

Varför köper vi hotdogs i tiopack och korvbröd i åttapack? 

Varför målar kvinnorna sina ögon med öppen mun? 

Varför är inte ordet "förkortning" kortare? 

Varför trycker vi på start när vi vill stänga av datorn? 

Varför finns det inte kattmat som smakar mus? 

Varför står det på hundmatsburken "ny bättre smak", vem har testat detta? 

Alla känner väl till flygplanens svarta låda, som alltid håller sig oskadd. Varför tillverkar man inte flygplanen av samma material

Varför trycker du fjärrkontrollens knappar hårdare när batterierna är nästan slut? 

Varför tvättar vi handdukarna, händer är väl rena när de torkas? 

Varför använde Kamikaze-piloterna hjälm? 

Hur har man fått skylten "gå inte på gräsmattan" ut till mitten av gräsmattan? 

När ett ord är fel i ordboken, hur vet man det? 

Har arbetarna på Lipton kafferast? 

När jag köper en ny bumerang - hur blir jag av med den gamla? 

Varför har byggnader som ska vara öppet dygnet runt överhuvudtaget lås?

Av Andrea - 25 april 2011 14:08

Ja rubriken får er att tro att trailern kommer nu! Det gör den inte! Trailern kommer aldrig,jag ska baraberätta vad som kommer hända lite!"



Famlijen består av Bella - en tonåring,Tim-ettt barn som älskar att utforska saker, Tom-pappan,en ungdom som är världens lataste-och han fixar alltid allt som han förstör! Och sist men inte minst mamma Micheala Strawer. En lugn mamma som aldrig tvivlar på Toms idéer förutom att han köpte en enligt henne och Bella-svinstia till hem! Bella klagar på att deras ekonomi är dålig men Tom fixar allt! Han tar en tupplur i soffan,och han ser att det är en trisslott som den förra ägaren glömt! Han skrapar och vinner 100 000 kr!


Aja måste sluta nu ska äta mat :)

Av Andrea - 25 april 2011 13:08

Nu ska jag spela sims! Påskspecialen betyder att den blir extralång :D Efter idag kommer nästa på Fredag för jag åker inte till landet. Min "broder" fyller år!

Aja kram! Ska spela Legacy och fixa överaskningen! Okej överaskningen är en till serie! Den kommer ni få se förhandstitt på imorgon och på torsdag sen så kommer den komma hit är jag kört i 2 generationer :)
Ska spela lite på den först sen Legacy!

Aja hejdå!

//Team Andilove-sims! 

Av Andrea - 25 april 2011 12:32

På min omröstning har jag ett alternativ där det står "kompisar"! Då kommer jag inte ihåg om jag menade om att jag skulle blogga om mina kompisar tex såhär:" Jag har en komis som heter Teda,vi har känt varann sen dagis.Teda har inte en blogg men om hon skaffar det ska jag länka den" eller såhär: "Idag träffade jag min kompis Linn,Linn har en blogg som heter..."! Jag kommer ju inte ihåg vad jag menade så du som röstade kanske kan svara på en kommentar eftersom du måste haft en idé om vad du ville läsa om typ! Aja men kommentera mera haha! 

Aja ska fixa Natashas design! Om ni har varit inne på hennes blogg så kanske ni vet att hon ska skaffa en ny och tänker "varför göra en design till en blogg som ska läggas ner??" men det är så att jag ska göra en design till hennes nya blogg,som typ ingen vet va den heter(jag vet såklart!)haha . Men hejdå bloggar sen :D


//Team Andi

Av Andrea - 25 april 2011 11:58

Dagens "facelook"Nördigt haha men tog bara en puckad bild ^^

   Hehe sjuk va!

Dangensoutfit!

     Sorry att ni får vrida på huvudet :D 
Linne: JC-när de hade barnkläder!
Shorts:Lindex-på rean kostade de 25 korvören ;)(kr)

Kofta:Kappahl-de kostade så mkt som jag inte vet :D

 

 Mina fåglar: Den gulgröna heter Tingeling och den ljusblåa Piggi(Abtin valde namnen för fåglarna var hans förut)

   En bild på mitt rum igår när jag inte hade fått lakanen. Observera att mitt rum är större än sådär!

   Min frukost! Macka med smör (inga pålägg för min del) och ett glas pucko :D

   Innan jag började blogga kolla jag på tv. Det var Phineas och Ferb hehe .:)

Nu ska jag sluta blogga så hejdå!


Kram Andipandi!
//buu 

Av Andrea - 25 april 2011 11:54

Lite sent att säga "godmorgon" kanske? :D

Men jag äter faktiskt frukost just nu och då är det min "morgon" !

Aja dagens outfit,en bild på mitt rum,en bild på mina fåglar och nåt mer kommer strax! Ska bara ladda upp dem! Kramis

//from moi!(andrea) 

Av Andrea - 24 april 2011 22:38

Har hittat en ny låt,som jag ALDRIG hade hört förut,som jag tycker är värd att lyssna på. Påminner mig också om en tid! Inte texten bara känslan och musiken!
Texten påminner mig bara lite om den tiden!  Eller det hon sjunger får mig att tänka positivare. Om jag inte blivit din ovän skulle jag kunnat gå kvar där. Trots det fanns andra anledningar skulle jag klarat av det,men när vi blev ovänner så beestämde jag mig helt för att byta skola. Pågrund av dig men inte bara. Det var bra att byta tillbaka till gamla skolan och komma i 4b istället för 4a(trots jag helst ville komma till 4a)! För jag fick nya vänner! Den här låten påminner mig däremot om att tänka positivt trots det inte har ett dugg med vad hon sjunger. Lite skumt faktiskt! Nåja,ni måste ju få höra låten också!



Vad tycker ni om den? Jag tycker den är bra(som sagt ;) =D )

Kram Andrea. Ska snart stänga av datan och sussa. Dock måste nån sätta in nya lakan i min säng. Vi har tvättat de gamla men jag har inte fått nya -.-

Aja ska bara fortsätta lite med Nattas(Natasha)design!
Kram Andrea och sussa sött ni också <3


//Andrea Blund(hehe ) 

Av Andrea - 24 april 2011 22:27

  Hehe en lite skum bild på moi! Och en bild på min ena undulat Piggi!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards