andilove

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Andrea - 31 december 2011 16:25

Jaa,då var vi här. Årets sista dag. Någon som har ångest för vad de gjort detta år? Inte jag  i alla fall. Visst,det skulle inte skadat ifall jag bytt skola direkt efter jullovet så jag hade fått börja i pararellklassen,men det hade jag väl ändå inte fått. Pågrund av någon..

Aja,whatever. Jag trivs i min klass,och det är väl det viktiga?

   

                                           iphone 4 - Foto&Redigering: Jag

Och ja - jag fixade brusigheten,det var redigeringen ;) Inget vidare,huh? Det var meningen.

Lite bilder inför kvällens nyårsfest. Det jag mest ser fram emot är nog huvudrätten ;

Fast,jag ser bara fram emot oxfile&potatis. Jag är ingen smörgåsmänniska. Eller räkmänniska. Eller rostbiffmänniska..

Nå,nu ska jag läsa!

 
Och Tankeläsaren och Thg,såklart  ;) 


Två favoritbilder i repris:
 

                                                  Foto: Jag,Redigering: Kameran

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards