andilove

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Andilove.bloggplatsen.se's julkalender - Lucka 14

Av Andrea - 14 december 2011 19:32

Haha,innan luckan kommer ska jag visa en konversation som visar att jag ibland kan vara jättetrög

Jag och Nelly disskuterar böcker för hon sitter och läser böcker som man ska lära sig att läsa engelska på. Då säger jag att det tog ca en halv minut för mig att läsa en sån(det var 15 sidor,lika stora som två iphones med två rader på varje sida) och att jag läser böcker på engelska just nu,och hon säger att hon knappt läser på sve. men hon läser en bok just nu.

Jag: Så,vad heter boken som du läser just nu?

Nelly: Det tillhör inte dig.

Jag: Man säger Det angår inte dig. Säg vad boken heter!

Nelly: Det tillhör inte dig!

Det fortsätter några gånger.

Jag: Men säg då!

Nelly: Men det är ju det jag sagt hela tiden! Den heter ju Det tillhör inte dig!

Jag: Aha..


Haha!

Dagens lucka innehåller en bra julsång:

So this is christmas - Celiné Dion

Andrea♥ 

 
 
 
 
 
Malin

Malin

14 december 2011 20:09

Haha!

http://bokmalensblogg.blogspot.com

 
Nina  [Julkalender]

Nina [Julkalender]

15 december 2011 16:19

Hej, tänkte bara tipsa om min julkalender lucka 13, där man kan ändra färg på text i ett inlägg. Skriv gärna vad du tycker om inlägget. Har tänkt göra något roligt av alla kommentarer om jag får tillräckligt. :)

http://earthangel.blogg.se/2011/december/13-december-lucka-13-1.html#comment

ursäkta mig om du inte tycker om såna här kommentarer!

http://earthangel.blogg.se/2011/december/13-decemb

Andrea

15 december 2011 16:20

Hmmm..nä jag gillar faktiskt inte reklam. Dessutom kunde jag redan det där.

 
emam

emam

15 december 2011 16:39

Hej!
Var med och tävla om ett linne i min blogg. Fint att ge bort som present om det inte passar dig själv! :)
Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!! :)
http://emzaans.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-linne.html

http://emzaans.blogg.se

 
Fanny

Fanny

15 december 2011 18:55

Varför skickar alla reklam? -.-

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Andrea

15 december 2011 20:49

Eller hur!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards